اخبار روز سینما

rewrite this title to persian languageبیمارستان 400 تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می شود

Rewrite the content in Persian in the best way for me and keep HTML tags

معاون وزیر بهداشت در خصوص دو پروژه بیمارستان 400 تختخوابی و بیمارستان عمومی رشت گفت: در تلاش هستیم تا بیمارستان 400 تختخوابی سایت لاکان رشت تجهیز و تا پایان امسال به بهره برداری برسد. .

پی ام آپلود به نقل از فارس، بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در جلسه شورای سلامت استان گیلان در تالار غدیر استانداری با اشاره به بمباران مردم غزه و ایجاد وضعیتی غم انگیز اشاره کرد. آنها تصریح کردند: رژیم موقت صهیونیستی در حالی که سلامت مردم از مرزهای سیاسی و جغرافیایی فراتر رفته، بار دیگر ماهیت غیرانسانی خود را نشان داد.

وی اعتماد عمومی را سرمایه اجتماعی خادمان نظام سلامت دانست و افزود: اوج این اعتماد عمومی را در بیماری همه گیر کرونا شاهد بودیم که باعث ترغیب آحاد جامعه به خدمت به مردم و تقویت اعتماد آنها به خادمان شد. سیستم سلامت.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز به کار بیش از چهار هزار پروژه عمرانی سلامت محور در کشور خبر داد و بیان کرد: بیش از نیمی از پروژه های سلامت محور در کشور کشور افتتاح و عملیاتی شده است.

رحیمی با بیان اینکه در دولت سیزدهم پروژه های عمرانی با روحیه جهادی افتتاح می شود، گفت: این دولت در ابتدای کار با شیوع ویروس کرونا برای مردم شروع به کار کرد.

وی از بیمه عمومی ایرانیان خبر داد و افزود: امروز هیچ ایرانی نیست که بیمه نباشد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص پوشش بیماران صعب العلاج تحت پوشش بیمه توضیح داد: امروز قرار است صدها بیماری تحت پوشش صندوق ویژه بیماران صعب العلاج رفع شود. بار مالی بر دوش بیمار.

رحیمی در خصوص گستردگی سامانه شبکه و فعالیت سامانه ارجاع درون آن گفت: اجرای برنامه سامانه پزشک خانواده در دولت سیزدهم مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بار مالی بیماران و خانواده ها را کاهش داده است.

وی با ابراز امیدواری به آینده درخشان در نظام سلامت گیلان افزود: تامین سلامت اجتماعی و روانی مردم هدف نهایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اجرای برنامه های ساده و سرراست را یکی از موفقیت های به نام سلامت کشور دانست و تصریح کرد: شستن دست ها، ترویج تغذیه سالم، ایجاد فضای روانی پایدار و ده ها اقدام پیشگیرانه از جمله برنامه ای ساده و فرهنگ ساز در نظام سلامت است.

رحیمی در خصوص اجرای برنامه های سلامت محور با رویکرد اجتماعی گفت: اجرای این برنامه ها نظام بهداشت و درمان استان را به سطح قابل قبولی می رساند.

وی با اشاره به دو پروژه بیمارستان 400 تختخوابی و بیمارستان عمومی رشت افزود: در تلاش هستیم بیمارستان 400 تختخوابی سایت لاکان رشت را تا پایان امسال تجهیز و به بهره برداری برسانیم. مقدمات ساخت بیمارستان عمومی گیلان

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به قانون توسعه مترقی و جهت دار تولید در کشور، تصریح کرد: واگذاری سخاوتمندانه املاک مازاد یا درون شهری. احداث پروژه های سلامت محور و نیمه تمام یکی از ضرورت هایی است که در استان گیلان نیازمند توجه بیشتر است.

رحیمی مردم گیلان را شایسته بهترین خدمات دانست و تصریح کرد: اگر مشکلی در ارائه بسته های خدماتی به مردم وجود دارد ناشی از نارسایی های متولیان است که با تغییر ساختار و اصلاح مدیریت باید رفع شود. برای ارائه بهترین خدمات به مردم تصمیم بگیرید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا