اخبار روز

یک پرنده کمیاب در متروی تهران کشف شد!/جزئیات

فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی پرنده که با یک گونه‌نادر از کبک وحشی وارد مترو شده بود، خبرداد.

ایسنا نوشت: فرمانده یگان پلیس مترو پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی پرنده که با گونه کمیاب وحشی کبک وارد مترو شده بود، خبر داد.

سرهنگ عباس کرمی با به اشتراک گذاشتن جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مترو در حال گشت‌زنی در این محدوده بودند که در یک از ایستگاه‌ها به رفتار مردی که درحال پرسه‌زنی بی‌هدف بود، مشکوک شده و او را تحت نظر قرار دادند.

دقایقی بعد متهم که متوجه حضور ماموران شده بود اقدام به فرار کرد که در آن زمان ماموران به تعقیب وی پرداختند و به سرعت این مرد را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

وی با اشاره به بازرسی از وسایل این فرد گفت: ماموران کلانتری مترو در تحقیقات اولیه از متهم یک قطعه کبک وحشی کمیاب کشف کردند.

پس از کشف این پرنده، ماموران به بازجویی از متهم پرداختند و وی اعتراف کرد که اقدام به قاچاق این پرنده و قصد فروش این گونه کمیاب کرده است که دستگیر شد.

فرمانده یگان انتظامی کلانشهر پایتخت با بیان اینکه پرنده مذکور به سازمان حفاظت محیط زیست تحویل داده شد، گفت: برای متهم نیز پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده متشکله و به منظور ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران در این خصوص در حال انجام است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا