اخبار روز سینما

کمک یک میلیارد و ششصد میلیون تومانی خیر تهرانی به ستاد دیه

مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران گفت: با کمک یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی خیر تهرانی، بدهی ۲۱ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد پرداخت شد.

به گزارش پی ام آپ به نقل از ایلنا، منوچهر رحمانی در این باره گفت: یک نیکوکار که نخواست نامش فاش شود با پرداخت یک میلیارد و ششصد میلیون تومان بدهی ۲۱ زندانی نیازمند را به دلیل جرائم غیرعمد پرداخت کرد. او گفت که می تواند در روزهای پایانی سال در کنار خانواده باشد. برگرد

مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران گفت: این ستاد یک شرکت خیریه است و نیکوکاران بازوان قوی ستاد دیه وظیفه کمک به آزادی زندانیان نیازمند به جرایم غیرعمد را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: حایری که این اقدام بزرگ را انجام داد، گفت همه این نیازمندان هرتز بودند. گفت به دستان نیرومند ابوالفضل علیه السلام رها شدم و من در آن نقشی نداشتم.

رحمانی بیان کرد: زندانیانی که مرتکب جرائم غیرعمد شده اند چشم به یاری خیرین دارند تا در روزهای پایانی سال به آغوش خانواده بازگردند و فرزندانشان پس از مدت ها پدر یا مادر خود را پشت سفره ببینند.

من باید بگویم؛ امسال در ایام خاص ملی و مذهبی، نیکوکاران بیش از روزهای دیگر به کمک نیازمندان شتافتند و همزمانی اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان با روزهای پایانی سال موجب هجوم بیشتر خیرین شد. به میدان نیکی

به گزارش مرکز جامعه دیه استان تهران، نیکوکاران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را دارند، همواره می توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 به این خیریه کمک کنند. همچنین می توانید به خیابان کریمخان زند، خیابان میرزای شیرازی، خیابان عربی 5 استان دیه در تهران مراجعه کنید. می توانید با مراجعه به دفتر مرکزی آن در این ایالت با نحوه ارسال کمک های مالی و آزادی زندانیان در این ایالت آشنا شوید. ، نه 19 طبقه اول شماره تلفن 88861992.

انتهای پیام/

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا