اخبار روزاخبار ورزشی

واکنش تند یک پرسپولیسی به صحبت های رضا عنایتی!/جزئیات

به گزارش ریمینو؛ حسین بادامکی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در رابطه با اظهارات سرمربی سابق تیم ملی امید گفت: متاسفانه به نظر می رسد; اگر فوتبال ایران همه حرف است و عمل نیست، هیچ دیواری کوتاهتر از دیوار پرسپولیس نیست. پرسپولیس فقط یک تیم یا یک باشگاه نیست. ده ها میلیون طرفدار دارد و اگر با محتوای دروغ به پرسپولیس حمله کنید در واقع به جمعیت زیادی از ایرانیان حمله کرده اید. این به این معنا نیست که هیچکس در مورد پرسپولیس صحبت نمی کند، بلکه آنچه می گوییم باید اصولی و منطقی باشد.

حسین بادامکی خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه در این پخش مطرح شد، باشگاه پرسپولیس اشتباه کرد و آن هم در همکاری با تیم امید بود. پرسپولیس برای این همکاری هزینه کرده و همچنان مورد حمله قرار دارد. سکوت فدراسیون فوتبال در قبال اظهارات بیان شده پیامی برای باشگاه ها و تیم ها خواهد داشت. اگر با انجمن و تیم های ملی همکاری نکنی مشکل داری و اگر همکاری کنی هزار و یک مشکل داری. هرکس همکاری نکند و در اختیار تیم ملی قرار ندهد مورد انتقاد قرار می گیرد.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس توضیح داد: هزینه حمل و نقل این بازیکنان را پرسپولیس پرداخت کرده است. بازیکنی که جایگاه ویژه ای در برنامه های سرمربی تیم ما داشت و یکی از خریدهای استراتژیک باشگاه بود. پرسپولیس این جایزه را برای همکاری به انجمن و تیم ملی اهدا کرد. نتیجه این است که بازیکن ارزشمندی وجود ندارد که در جمع آوری امتیاز در لیگ برتر و همچنین عملکرد در لیگ قهرمانان تاثیرگذار خواهد بود. این برخورد با پرسپولیس کاملا ناعادلانه است. البته در پی این اظهارات از فدراسیون فوتبال و آقای مهدی تاج انتظار داریم برای اعاده حیثیت پرسپولیس اقدام کنند.

حسین بادامکی عنوان داشت: برای آقای عنایتی به عنوان فردی از جامعه فوتبال احترام قائل هستم اما رفتار وی با پرسپولیس، هواداران آن و حتی خود تیم ملی محترمانه نبود. احترام به تیم ملی این بود که امروز در جایگاه سرمربی تیم ملی صحبت می‌کردند و نه در جایگاه بازیکن سابق و هوادار تیم رقیب پرسپولیس. این باشگاه و تیم و عوامل آن باید به خاطر همکاری با تیم ملی شماتت شوند و بعد از تیمی که بازیکنانش را نداد، تمام قد دفاع شود؟ می‌گویند آن تیم بازی آسیایی داشت! مگر پرسپولیس نداشت؟ یکی از تیم‌ها هم که از خدا خواسته بود بازیکن بدهد تا بازی‌هایش در لیگ فعلا برگزار نشود تا از بحران خارج شوند.

وی گفت: در آن زمان هدایت پرسپولیس را بر عهده نداشتم اما به خوبی می دانم که یحیی گل محمدی پس از مصدومیت در بازی با نصر در چه شرایط سختی قرار داشت و با این حال بازیکنان را به تیم ملی یعنی این بازیکنان داد. هم در ازبکستان و هم در چین. . سرمربی این تیم حتی بابت همه بی توجهی ها عذرخواهی نکرد. تناقضات در اظهارات و اتفاقات همه چیز را برای جامعه فوتبال روشن می کند.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا