اخبار روز

با مشخصات رانا پلاس ارتقا یافته آشنا شوید!/جزئیات

چندی پیش بود که شورای رقابت قیمت جدید رانا پلاس جدید را اعلام کرد. اکنون ایران خودرو مشخصات به روز رانا پلاس را منتشر کرده است.

رانا پلاس آپدیت شده با کد 61018 عرضه شد. این خودرو مجهز به موتور TU5 است و قدرتی معادل 105 اسب بخار با گشتاور 142 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده رانا پلاس ارتقا یافته از نوع 5 سرعته دستی است. به طور کلی می توان گفت که رانا پلاس ارتقا یافته از نظر فنی هیچ تفاوتی با رانا پلاس TU5 ندارد.

این خودرو از نظر ظاهری تفاوتی با نسخه های قبلی ندارد و از سبک همیشگی پیروی می کند. رینگ های بهبود یافته رانا پلاس از فولاد ساخته شده و قالپاق روی آن ها نصب شده است.

از ویژگی های بهبود یافته رانا پلاس می توان به اضافه شدن سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، نشانگر تعویض دنده GSI و سیستم نظارت بر فشار باد تایرها اشاره کرد.

رانا پلاس بهبود یافته که با کد 61018 روانه بازار شد، دارای دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه ای عقب، تریم داخلی پارچه، پوزیشن لامپ، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، چراغ روشنایی روز، کروز کنترل، فرمان هیدرولیک، تهویه دستی، صندلی های عقب تاشو، شیشه ها و آینه های برقی، سنسور پارک عقب و… مجهز است.

شورای رقابت در جدیدترین قیمت گذاری محصولات ایران خودرو، قیمت رانا پلاس بهبود یافته را با کد کلاس 61019 تعیین کرده است. اما حالا ایران خودرو مشخصات مدل به روز شده با کد کلاس 61018 را فاش کرده است. این در حالی است که شورای رقابت قیمت کارخانه رانا پلاس ارتقا یافته را 382 میلیون و 745 هزار تومان اعلام کرده است که شامل هزینه مالیات بر ارزش افزوده، شماره گذاری، بیمه، عوارض گمرکی و … می شود.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/مشخصات-رانا-پلاس-فاش-شد/

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا