اخبار روز سینما

شکستن رکورد پرفروش ترین فیلم اجتماعی در اکران آنلاین فروش 3 میلیارد قرار خصوصی در 72 ساعت

فیلم «برخورد خصوصی» که عنوان پرفروش ترین فیلم اجتماعی را یدک می کشد، طی 72 ساعت از اکران اینترنتی خود به فروش 3 میلیارد تومانی دست یافت و رکورد فروش در این زمینه را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش ریمینو، فیلم «دیدار خصوصی» اولین تجربه کارگردانی امید شمس پس از کسب عنوان پرفروش ترین فیلم اجتماعی تاریخ سینمای ایران، در اولین اکران اینترنتی خود توانست از بن بست دیگری خارج شود.

این فیلم از پنجشنبه چهارم به صورت آنلاین اکران خواهد شد. آبان این ماه به صورت مشترک در دو پلتفرم «نماوا» و «فیلیمو» آغاز شد و توانست در 72 ساعت 3 میلیارد تومبا بفروشد. آنطور که «فیلیمو» اعلام کرده، «انکوئنتروس پریوادو» با رسیدن به این رقم توانسته رکورد فروش اکران آنلاین را بشکند.

فیلم «برخوردهای خصوصی» سال گذشته در شرایطی اکران شد که سینماها به دلیل شرایط خاص جامعه وضعیت خوبی نداشتند و توانستند دوباره سینماها را رونق بخشند. این فیلم در اکران عمومی خود توانست حدود 32 میلیارد پلان بفروشد.

پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین فر، سیاوش چراغی پور، پیام احمدی نژاد، نادر فلاح و رویا تیموریان بازیگران اصلی «برخورد خصوصی» هستند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا