اخبار روزاخبار ورزشی

سه سال زندان برای کارمند سابق پرسپولیس!

 

بعدازظهر امروز انتشار حکمی برای کارمند سابق پرسپولیس مبنی بر بازگرداندن 72 هزار دلار از  پاداش سرخپوشان که به او سپرده شده بود، سروصدا به پا کرد.

حال حسین دوام فاش کرده است که موضوع استرداد تنها جزء حکم نیست و بر اساس این حکم این فرد به سه سال حبس تعزیری و انتقال دائم از مناصب دولتی محکوم شده است.

با این حال، به گزارش سوابق ورزشی، حکم حبس 8 ماهه در نظر گرفته شد و انفصال از خدمات دولتی نیز به شش ماه کاهش یافت.

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس را به نقل از کمیته حقوقی آن باشگاه بخوانید:

در پی شکایت باشگاه از ایشان با موضوع تصرف غیرقانونی و استفاده غیر مجاز از اموال دولتی، منظور نمودن پاداش برای خود، تضییع اموال دولتی و اختلاس به میزان هفتاد و دو هزار و یکصد دلار، پرونده به دادگاه کیفری مجتمع قضایی کارکنان دولت ارجاع گردید.

شکایت باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه به عنوان نماینده باشگاه به مالزی سفر می کنند و مطالبات باشگاه را دریافت می کنند و پس از بازگشت از آن کشور از از استرداد و تحویل عین دلارهای امانی اخذ شده از AFC به باشگاه به بهانه داشتن مطالبات معوقه خودداری می‌نماید.

پس از تشکیل جلسه و ارائه اظهارات دفاعی این معاون، دادگاه با توجه به تصمیم دادگاه بدوی، اتهام وی را صریح و صریح دانسته و حکم به محکومیت وی به سه سال حبس تعزیری و ترخیص دائم داد. ادارات دولتی و نیز مبلغ مذکور را به باشگاه پرسپولیس بازپرداخت و دو برابر آن را به عنوان جریمه نقدی در صندوق دارایی دولتی تعیین کنند.

این رأی پس از ابلاغ به درخواست‌شونده مورد تجدیدنظرخواهی و به دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارجاع می‌شود. دادگاه تجدیدنظر پس از تشکیل جلسه با حضور و دفاع کافی وکیل باشگاه، نهایتاً اصل درخواست را تایید و رد می کند و دارایی ها به ارزش هفتاد و دو هزار و صد دلار به باشگاه پرسپولیس تحویل داده شد که البته با توجه به عدم وجود آن محکومیت محکوم علیه و سوابق ورزشی مذکور به هشت ماه حبس تعزیری و مجازات انفصال دائم از خدمات دولتی به شش ماه و همچنین مجازات به یک چهارم کاهش یافت.

رای مذکور قطعی و به نفع باشگاه پرسپولیس گرفته شده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا