اخبار روز سینما

رابرت داونی جونیور برای پیوستن به MCU با مارول استودیو قرارداد امضا کرد

آخرین اخبار از توافق رابرت داونی جونیور. این بازی که توسط استودیو مارول منتشر شده است برای طرفداران MCU بسیار لذت بخش خواهد بود. احتمالا رابرت داونی در پروژه جدید حضور دارد دنیای سینمایی مارول آماده خواهد شد.

بر اساس گزارش های غیر رسمی این امکان وجود دارد فیلم های جدید اونجرز به یک فرمول آزمایش شده برگردید. استودیو “مارول” تمایل دارد از عملکرد برجسته خود منحرف نشود و بازگشت مرد آهنی به مارول این کار را انجام دهید.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


احتمال حضور رابرت داونی جونیور در فیلم جدید Avengers

در حالی که فیلم‌های انتقام‌جویان در دنیای سینمایی مارول به موفقیت بالایی دست می‌یابند، تهیه‌کنندگان آن‌ها سعی می‌کنند محتوای آن‌ها را در فاز دو و سه به سطح بالاتری برسانند. اطلاعات جدیدی که رسانه های انگلیسی منتشر کرده اند نشان می دهد که استودیوی مارول از انتشار رابرت داونی جونیور در نقش مرد آهنی خبر داده است. و نشان می دهد که قصد دارد فیلمی با بازی اسکارلت جوهانسون در نقش بیوه سیاه بسازد.

رابرت داونی جونیور.

به گفته یکی از منابع نزدیک به مجله «ورایتی»، در پشت صحنه یکی از فیلم های استودیو «مارول» بحث هایی درباره ساخت فیلم دیگری از «انتقام جویان» با حضور قهرمانان اصلی مطرح شده است.

این نه تنها با برنامه‌های فعلی «انتقام‌جویان: سلسله کانگ» و «انتقام‌جویان: جنگ‌های مخفی» در تضاد است، بلکه شامل احیای دو انتقام‌جوی کلیدی است که در «انتقام‌جویان: پایان بازی» مرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

منبع: بازیگر

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا