اخبار روز

دانشجویان این دو دانشگاه حقوق اولیه دریافت می کنند


به گزارش مانیبان به نقل از ایسنا، رضا مراد صحرایی در مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا که امروز ششمین جشنواره است. آبان در ایوان ری برگزار شد، گفت: غول کنکور را در چیراگ روشن می کنیم. در گذشته تعداد دانشجویان مناطق محروم به دانشگاه های برتر کشور به صفر رسیده بود اما اکنون تعداد دانشجویان مناطق سه و دو افزایش چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: امتحانات نهایی امسال با سال های گذشته مقایسه شده است. ما به دنبال امتحان سخت و دشوار نیستیم.

صحرایی با اشاره به وجود دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش گفت: هر فردی که به دانشگاه های شهید رجایی و باهنر مراجعه می کند به صورت رسمی در دولت استخدام می شود، از ابتدا حقوق پایه دریافت می کند و مردم هم دارند. تجربه کاری . از ابتدا و فرزندان نیز از خدمت سربازی معاف هستند.

مدیران خودرو ام وی ام (صفحه خبر)

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جذب نیروی آموزشی توضیح داد: تعداد معلمان استخدام شده در کشور در 6 ماه امسال در تاریخ ایران بی سابقه است. امسال بیش از 42 هزار معلم جدید استخدام کردیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از شکوفایی استعدادهای دانش آموزان، یاد و خاطره 36 هزار دانش آموز و بیش از 5 هزار معلم شهید را گرامی داشت و گفت: آینده هر کشوری را آموزش و پرورش آن کشور می سازد و بنابراین، هر در کشور هیچ نهادی در هیچ سطحی مهمتر از آموزش نیست.

صحرایی افزود: جلسه ای که دانشجو در آن حضور دارد، نشست سازندگی کشور است; آینده کشور با آینده هر یک از شما آغاز می شود. برای دیدن آینده هر کشوری باید به مدارس رفت، زیرا جایی که آینده کشور در آن ساخته می شود مدرسه است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مدرسه قوی ایرانی به معنای پیام دانش آموزان به مسئولان است. اگر ایران قوی می خواهید دانش آموزان باید آن را بسازند، اگر فرهنگ قوی می خواهید این هنرمندان آن را می سازند، برای یک جامعه شاد، سرزنده و فعال، بچه ها را جدی بگیرید. اگر فرهنگ غنی و مؤثر می خواهیم، ​​این بچه ها باید آن را بسازند تا مسئولان آینده کشور به مدرسه بروند.

صحرایی افزود: همه ما به تیم ملی افتخار می کنیم اما این افراد ساخته مردم هستند، او افتخار می کند که مردم او را دوست دارند. پیام این جشنواره این است که کشور از ملی گرایان، ملی گرایان، ملی گرایان، ملی گرایان و ملی گرایان ساخته شده است، پس ملی گرایان باید به همه دانش آموزان احترام بگذارند.

وی افزود: پیام این جشنواره این است که آینده کشور را همین بچه ها می سازند. سند بنیادین تحول می گوید: دانش آموزانی را تربیت کنیم که شجاع، سالم و شاد، حقیقت جو، حقیقت دوست، محقق و متفکر، مستقل، خدا دوست، کاردان، مبتکر، هنرمند و کارآفرین باشند.

صحرایی تصریح کرد: در کنار این سند سند 2030 را می بینیم که دوست خارجی است. باید با کمک شما دانش آموزان تاخیرها را جبران کنیم. ما ایرانی هستیم و با شعر و فرهنگ و عشق به دنیا برای تسخیر جهان گام برمی داریم. در دهات، قدرت عشق، شعر فارسی، نقاشی و عشق جاودانه است. به نظر شما چه چیزی باعث ماندگاری حاج قاسم شد؟ اینکه او فداکار بود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در ایران رویدادی ایجاد کردیم که برای خیلی ها خوشایند نیست. گناه ما این است که بیدار هستیم و می خواهیم دیگران را بیدار کنیم. گناه ما این است که می خواهیم گذشته باشکوه خود را نشان دهیم و آینده باشکوه تری بسازیم. حالا ما سلاحی برای نابودی دشمنان نمی خواهیم، ​​وجود همین دانش آموزان کافی است. جنگ امروز در مرزها نیست، در رسانه است، جنگ امروز در مغزهاست.

وی خطاب به دانشجویان گفت: ملی شدن شما مال شماست; مسئولیت شما این است که ملی بمانید، شما تأثیرگذار و الگویی برای سایر کودکان هستید. هویت خود را به اندازه دارایی خود ارتقا دهید. مثلث امید، ایمان و خودباوری که شما مظهر آن هستید، ایران را به پرافتخارترین کشور جهان تبدیل کرده است.

شما که هنرمند هستید در این جشنواره شرکت کنید و با کشیدن آثار خوب مظلومیت فلسطین را به نمایش بگذارید.

وزیر آموزش و پرورش در پایان سخنان خود گفت: وزارت آموزش و پرورش مانند جنگیدن در خط مقدم با حداقل امکانات است اما امروز خوشحالم که شما دانش آموزان خوشحال هستید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا