اخبار روز

خودرویی که افغان ها به جای پرایداز آن استفاده می کنند!/ عکس

به گزارش ریمینو، در افغانستان، اما طبق آخرین گزارش های منتشر شده، نزدیک به امارات متحده عربی است که 70 درصد خودروهای مورد استفاده آنها از برند تویوتا و 90 درصد خودروهای خانوارهای افغانی از خودروهای تویوتا کرولا است. نام تجاری. تویوتا کرولا که برخی از مدل های آن 20 ساله هستند.

به گزارش واشنگتن پست، افغان ها از واردات مدل های کارکرده تویوتا کرولا از سراسر جهان به شمول نمونه های آمریکایی و ژاپنی و انتقال فرمان در صورت لزوم بسیار خوشحال هستند.

در کتاب تاریخ خودرو، ۳ نام معتبر جلوه‌ای خاص دارند. فورد تایپ‌T، فولکس واگن بیتل و تویوتا کرولا، خودروهایی هستند که در دوره‌های طولانی عنوان «پرفروش‌ترین خودرو جهان» را از آن خود کرده بودند؛ خودروهایی که می‌توان از آنها به عنوان محبوب‌ترین و موفق‌ترین محصولات کمپانی‌های مادر نام برد.

 

خودرویی که افغان ها به جای پرایداز آن استفاده می کنند!/ عکس

طراحان این خودروها اساسا از ساده ترین عناصر جذاب موجود در زبان طراحی هر شرکتی استفاده می کردند تا با استفاده از موتوری کم حجم و کم مصرف، کمترین هزینه تولید را برای شرکت به دست آورند. خودروهای پرفروش عموما بادوام و باکیفیت هستند و بسته به سلیقه هر بازاری انواع مختلفی از خودروها در نظر گرفته می شود.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا