اخبار خودرواخبار روز

خبر مهم از مرحله سوم سیستم یکپارچه خودرو

تا پایان هفته آینده سامانه یکپارچه عرضه خودرو بازگشایی می شود. عرضه گسترده خودرو را به صورت مرحله‌ای انجام داده‌ایم و در مرحله بعد سامانه به روی خودروسازان باز می‌شود تا هر خودروسازی با تولید مازاد بتواند محصولات خود را عرضه کند.

در ادامه این متن آمده است:

متقاضیان خرید خودروهای جدید نیز می توانند در این مرحله ثبت نام کنند و افزود: در این مرحله محصولاتی از دو شرکت بزرگ خودروسازی داخلی که تولید خود را افزایش داده اند و یا متقاضیان کمی برای آنها وجود داشت، در همین لحظه در سامانه عرضه می شود. منظره.

تقدسی همچنین از بارگیری نسخه جدید سامانه یکپارچه خودرو خبر داد و گفت: تلاش داریم مدیریت عرضه خودرو در سامانه یکپارچه را شفاف‌تر کنیم. بر این اساس در نسخه جدید سامانه مشخص خواهد شد که متقاضیان خودرو در چه مرحله ای هستند. مثلا مشخص می شود که اطلاعات برای خودروسازان ارسال شده یا اینکه پول واریز شده و قرارداد منعقد شده است یا خیر؟ همچنین می توانند از وضعیت پلاک خودرو مطلع شوند.

هنوز اطلاعاتی در مورد نسخه جدید منتشر نشده است.

اگرچه موارد مذکور از سوی مهدی تقدی، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو مورد استناد قرار گرفت، اما اعلام شد که این مقام مسئول در گفت و گو با ایسنا، با تکذیب مطالب مطرح شده در این ساختار اظهار داشت: بخشنامه و آگهی همچنان در دست ماست. . اجرای مرحله سوم در دستان ما نیز نرسیده است. مطمئناً مرحله سوم و انتشار کلی در دست ساخت است، اما مشخص نیست چه زمانی خواهد بود.

به گفته وی، مطالب مطرح شده در گفتگوها و اخبار مختلف جمع آوری و کنار هم قرار گرفته است، اما هنوز چیزی در رابطه با هوا ارائه نکرده ام.

تقدسی تصریح کرد: قطعا به محض مشخص شدن زمان اجرای مرحله سوم و جزئیات عرضه، اطلاع رسانی و اطلاع رسانی از سوی منابع رسمی انجام خواهد شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا