اخبار روز

خبر خوب برای بازنشستگان |. ثبت نام وام 35 میلیونی ویژه مستمری بگیران بدون ضامن و با سود پایین

وام مستمری بگیران این افراد می توانند دو بار وام ازدواج دریافت کنند

مبلغ وام ازدواج در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته و بسیاری از جوانان برای تشکیل خانواده و شروع زندگی جدید به وام ازدواج متکی شده اند. اما امتیاز ویژه برخی از جوانان این است که به آنها وام ازدواج از صندوق بازنشستگی کشوری تعلق می گیرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، صندوق بازنشستگی کشوری در سال های اخیر در هشت مرحله وام ازدواج به فرزندان مستمری بگیران پرداخت کرده و در آخرین مرحله مبلغ وام ازدواج به فرزندان مستمری بگیران به 35 میلیون تومان رسید. این وام شامل کودکانی می شود که قراردادشان در دوره اول است فروردین در ماه 1397 (1398/01/01) حداقل یک بار در درگاه خدمات الکترونیک صندوق ثبت نام و ثبت نام شده اند.

وام برای بازنشستگان

وام بازنشستگان شرایط اخذ وام ازدواج برای فرزندان مستمری بگیران

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرده است که کمک هزینه ازدواج تنها در اولین ازدواج فرزند تعلق می گیرد. در صورتی که فرزند مستمری بگیر برای بار دوم ازدواج کند، وام ازدواج به وی تعلق نمی گیرد و در صورتی که پدر و مادر هر دو عضو صندوق باشند، تنها بخشی از مزایای آن به فرزندان آنها تعلق می گیرد.

اقساط وام ازدواج فرزندان مستمری بگیران در سال جاری دقیقا ماهانه یک میلیون و 60 هزار و 606 است. البته متقاضیان وام ازدواج با توجه به کارمزد 4 درصدی اقساط اول، سیزدهم و بیست و پنجم یعنی ماه های اول هر سال مبلغی متفاوت از بازنشستگان داخلی دریافت می کنند. به این ترتیب تعداد اقساط وام ازدواج مستمری بگیران کشوری در ماه اول یک میلیون و 400 هزار تومان است و این رقم در ماه سیزدهم و بیست و پنجم به ترتیب حدود 933 هزار تومان و 466 هزار تومان است.

وام بازنشستگان نحوه ثبت وام ازدواج برای فرزندان مستمری بگیران

متقاضیانی که می خواهند این وام را دریافت کنند باید یکی با مراجعه به سایت www.sabasrm.ir و www.cspf.ir ثبت نام کرده و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید.

پس از پایان مهلت ثبت نام، مدارک متقاضیان اعم از کل مبلغ وام دریافتی، استفاده از سایر تسهیلات، میزان حقوق و همچنین تایید مدارک ارسالی و اعمال شرایط فوق بررسی و تایید می شود. اولویت بندی شده است. و بر اساس مبلغ وام اعطایی بانک عامل، «افراد واجد شرایط» شناسایی و اسامی آنها در سامانه اعلام می شود.

وام برای بازنشستگان

وام مستمری بگیران آیا برای گرفتن دو وام ازدواج محدودیتی وجود دارد؟

همانطور که گفته شد، وام ازدواج فرزندان مستمری بگیران، وام مضاعف وام ازدواج است که به تمام ایرانیانی که برای اولین بار ازدواج می کنند، تعلق می گیرد. در واقع اگر فرزند بازنشسته ای ازدواج کند می تواند از هر دو وام بدون محدودیت استفاده کند.

وام ازدواج فرزندان مستمری بگیران 35 میلیون تومان است در حالی که تسهیلات قرص ازدواج بسته به سن زن و شوهر می تواند 300 میلیون یا 350 میلیون تومان باشد. در واقع در سال 1403 پس از تصویب نمایندگان شورای اسلامی، وام ازدواج برای زوج های زیر 25 سال و همسران زیر 23 سال 350 میلیون تومان و به بالای 25 سال 300 میلیون وام ازدواج داده شد. ساله.

در مورد وام ازدواج فرزندان مستمری بگیران و تسهیلات قرض الحسنه ازدواج یک نکته وجود دارد: تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به افرادی که بعد از تاریخ 1/1/1301 ازدواج کرده اند و وام ازدواج مستمری بگیران به فرزندان مستمری بگیرانی تعلق می گیرد. متاهل بعد از 1/1398 دارای 1. شما متاهل هستید.

وام مستمری بگیران نحوه ثبت وام 500 میلیونی مستمری بگیران با سود 4 درصد

مشتریان حقیقی و حقوقی بانک رفاه کارگر که قصد دریافت وام از این مجموعه را دارند، امکان استفاده از طرح حرکت را دارند. سقف سرمایه گذاری این طرح برای مشتریان حقیقی 500 میلیون تومان و برای مشتریان حقوقی 3 میلیارد تومان است.

به گزارش کماپپرس، اشخاص حقیقی و حقوقی که می خواهند از بانک رفاه وام 500 میلیون و 3 میلیارد تومانی دریافت کنند باید این کار را انجام دهند. یکی از شعب این مجموعه واریزی جاری بدون دسته چک دریافت کنید. ضمناً برای درخواست این فرصت باید حداقل شش ماه از مهلت واریز و میانگین حساب گذشته باشد. برای دریافت این تسهیلات، افراد باید حامی رسمی ارائه کنند. نرخ سود این وام بستگی به مدت سپرده گذاری نزد بانک دارد و بین 4 تا 22 درصد متغیر است. افراد پس از دریافت این وام تا 36 ماه مهلت بازپرداخت دارند.

افراد حقیقی که شرایط وام دارند و نرخ سود آنها 22 درصد تعیین شده است باید ماهانه 19 میلیون و 95 هزار و 227 تومان پرداخت کنند. سود کل این سرمایه گذاری 187 میلیون و 428 هزار و 157 تومان و مجموع وام و سود آن نیز 687 میلیون و 528 هزار و 157 تومان است.

بانک رفاه کارگران یکی یکی از بانک های دولتی کشور است که در سال 1339 با هدف کمک به رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازهای قشر کارگر آغاز به کار کرد. اولین شعبه این بانک در شعبه مرکزی تهران و سپس در اصفهان افتتاح شد. این گروه هم اکنون با بیش از 12 شعبه به مشتریان خود خدمات رسانی می کند.

وام مستمری بگیران مبلغ اقساط وام فوری 200 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران چقدر است؟

افرادی که کل مبلغ وام مذکور را دریافت می کنند باید با احتساب نرخ سود 18 درصدی و مدت بازپرداخت 10 ماهه، ماهانه حداقل 21 میلیون و 686 هزار و 836 تومان پرداخت کنند. کل سود این تسهیلات 16 میلیون و 868 هزار و 356 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 218 میلیون و 928 هزار و 356 تومان است.

امروزه خدمات بانکداری الکترونیک یکی از موضوعاتی است که در بانک ها مورد توجه مردم قرار می گیرد. در واقع کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیک توسط بانک ها به معیاری برای انتخاب بانک مورد نظر برای افتتاح حساب تبدیل شده است.

در این بین اپلیکیشن های اندروید یکی از مهم ترین راه های ارائه خدمات بانکی به مشتریان محسوب می شوند. بانک مسکن تلاش کرده تا از طریق اپلیکیشن موبایل بانک مسکن خدمات بسیاری را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهد و برنامه ای را منتشر کرده است که برای تمامی مشتریان این بانک ضروری تلقی می شود.

پس از باز کردن حساب در یکی در شعب بانک مسکن می توانید به صورت 24 ساعته به خدمات تلفن همراه بانک مسکن دسترسی داشته باشید و بسیاری از کارهای بانکی خود را به صورت آنلاین انجام دهید. دسترسی به مشخصات سپرده و کارت یکی از ویژگی های این اپلیکیشن است.

همچنین می توانید درخواست ارسال فاکتور را از طریق ایمیل کنید که از دیگر ویژگی های جذاب اپلیکیشن موبایل بانک مسکن است.

انتقال پول یکی این یکی از آن عملیات پیچیده است که مشتریان هر بانکی در طول روز به آن نیاز دارند. با استفاده از اپلیکیشن موبایل بانک مسکن می توانید به راحتی از کارت خود پول انتقال داده و به حساب دیگران واریز کنید.

در واقع انتقال وجه به روش های مختلف از جمله روش محبوب و فراگیر کارت به کارت یکی از مزایای برنامه همراه بانک مشاکان برای مشتریان است. به راحتی می توانید رسید حواله را برای شخص مورد نظر خود ارسال کنید.

تسهیلات از دیگر خدمات این اپلیکیشن است که بی شک نکته مهمی برای مشتریان بانک مسکن است. از طریق این اپلیکیشن می توانید اطلاعات اقساط را دریافت کرده و در صورت نیاز اقساط تسهیلات خود را پرداخت کنید. همچنین در این برنامه خدمات مربوط به چک گنجانده شده است که به شما امکان می دهد کارهایی مانند تأیید چک را انجام دهید.

پرداخت قبوض یکی دیگر از فرآیندهای پرداختی است که مشتریان هر بانکی به آن نیاز دارند. با بانک مسکن موبایل به راحتی می توانید قبوض آب و برق خود را بررسی کرده و پرداخت کنید. همچنین برای برخی از خدمات پرداخت دیگر مانند خرید شارژ و بسته های اینترنتی که از پرمشقت ترین عملیات ها هستند، می توانید به اپلیکیشن موبایل بانک مسکن پاسخگوی نیازهای خود باشید.

استعلام هایی مانند مسدود کردن کارت یا گزارش مفقود شدن کارت نیز با استفاده از این برنامه قابل انجام است. در نهایت باید گفت که تابع جالب نرخ ارز نیز در این برنامه گنجانده شده است.

همراه بانک مسکن یک برنامه راحت و قابل اعتماد برای مشتریان بانک مسکن است که نصب آن را به مشتریان این بانک توصیه می کنیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا