اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

تصاویری از استایل جذاب لاله مرزبان در اکران فیلم نگهبان شب/ لاله مرزبان در کنار تورج الوند

خانم لاله مرزبان زاده ی ۲۹ دی ماه سال ۱۳۷۲ در ازنا لرستان می باشد. او از زمان نوجوانی در مدرسه و بعد از آن به طور حرفه ای در تئاتر فعالیت داشته است. خانم مرزبان در سریال هوش سیاه و هیس دخترها فریاد نمی زنند ایفای نقش کرده است.

لاله مرزبان در سال ۱۳۹۵ با پشت سر گذاشتن یک فراخوان برای فیلمی تحت عنوان نقش اصلی در فیلم «زیر سقف دودی» نقش آفرینی کرد. او در سال ۱۳۹۶ در فیلمی با کارگردانی جواد افشار بازی کرده است تا به عنوان یک نفر از بازیگران نقش اصلی سریال آنام به شهرت خود بیفزاید.

او از زمان نوجوانی در مدرسه و بعد از آن به طور حرفه ای در تئاتر فعالیت داشته است. با پایان یافتن تحصیلات دانشگاهی در دوره های آزاد بازیگری دانشگاه تهران شرکت کرده است.

لاله مرزبان در فیلم هایی چون دختر عمو و پسر عمو (۱۳۹۵)، زیر سقف دودی(۱۳۹۵)، هیس دخترها فریاد نمی‌زنند (۱۳۹۱)، آنام (۱۳۹۶)، هوش سیاه (۱۳۸۸) ایفای نقش کرده است.

تصاویری از استایل جذاب لاله مرزبان در اکران فیلم نگهبان شب/ لاله مرزبان در کنار تورج الوند تصاویری از استایل جذاب لاله مرزبان در اکران فیلم نگهبان شب/ لاله مرزبان در کنار تورج الوند تصاویری از استایل جذاب لاله مرزبان در اکران فیلم نگهبان شب/ لاله مرزبان در کنار تورج الوند تصاویری از استایل جذاب لاله مرزبان در اکران فیلم نگهبان شب/ لاله مرزبان در کنار تورج الوند

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا