اخبار روز سینما

تریلر فیلم Kingdom of the Planet of the Apes منتشر شد

استودیو فاکس قرن بیستم، تریلر فیلم Kingdom of the Planet of the Apes (قلمرو سیاره میمون ها) پس از انتشار یک تیزر کوتاه.

در این فیلم «ایوان تیگو» برای نقش اول میمون انتخاب شد و از دیگر بازیگران فیلم می توان به «پیتر مکن» و «فرایا آلن» اشاره کرد. «وس بال» که در کارنامه کاری او می توان به فیلم «دونده هزارتو» اشاره کرد این فیلم را کارگردانی کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Kingdom of the Planet of the Apes ساخته 20th Century Fox منتشر شد.

پادشاهی سیاره میمون ها این نوید بازگشت «کورنلیوس» پسر «سزار» را به مخاطب می دهد. جنگ برای سیاره میمون ها سال ها پس از جنگ برای سیاره میمون ها اتفاق می افتد که در سال 2017 منتشر شد.

جاش فریدمن، ریک یافا، پاتریک ایسون و آماندا سیلور فیلمنامه را نوشته اند و جو هارتویک جونیور، جنو تاپینگ و جیسون رید از تهیه کنندگان فیلم می باشند. استیو آسبل، رئیس استودیوی قرن بیستم، پیش از انتشار تریلر رسمی فیلم Kingdom of the Planet of the Apes وی درباره این فیلم گفت:

فرانچایز سیاره میمون‌ها یکی از نمادین‌ترین و پرمخاطب‌ترین فرانچایزهای علمی تخیلی در تاریخ است و بخشی از میراث استودیو ما خواهد شد. و مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن هنر خارق العاده وس بال با مخاطبان در این فصل جدید در سال 2024 هستیم.

مجموعه سیاره میمون ها بیش از 1.7 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است. قسمت اول این سریال در سال 1968 بر اساس رمانی نوشته «پیر بول» فیلمبرداری شد و برنده جایزه اسکار ویژه شد.

دو سریال تلویزیونی به کارگردانی تیم برتون و یک بازسازی در سال‌های بعد منتشر شد: ظهور سیاره میمون‌ها در سال‌های 2001 و 2011 و دو دنباله در سال‌های 2014 و 2017.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر فیلم Kingdom of the Planet of the Apes چی بود لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل و با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا