سبک زندگی

تاروت روزانه پیش بینی چهارم آبان 1402

به گزارش شما نیوز به نقل از پی ام آپ تاروت روشی برای پیش بینی سرنوشت است. تاروت در کشورهای اروپایی محبوبیت بیشتری دارد. تاروت خیلی قدیمی است. تاروت انواع مختلفی دارد. تاروت دارای پیشینه تاریخی است و نقش مهمی در پاسخ به تعدادی از سوالات مانند روابط عاشقانه، پول، آینده دارد. تاروت خوانی مربوط به روز پنجشنبه چهارم آبان 1402 را در زیر می خوانید.

فروردین

کارت تاروت: اعتدال

آیا بیش از حد فکر می کنید؟ این کارت تاروت نشان دهنده مشکلی است که تمام روز ذهن شما را به خود مشغول می کند و نمی توانید به چیز دیگری فکر کنید.

نگرانی های خود را کنار بگذارید و آنها را از روی دوش خود بردارید. تمام تلاشت را بکن و بقیه را به خدا بسپار.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: رستاخیز

شما چیز زیادی نمی دانید. با وجود تمام دانش و تجربیاتتان، چیز زیادی از آینده نمی دانید. زمانی در زندگی فرا می رسد که دانش و تجربه را باید پشت سر گذاشت، همه چیز را باید به زمان واگذار کرد.

زمان نتیجه نهایی این وضعیت را مشخص خواهد کرد. وقتی تلاش برای کنترل اوضاع را متوقف می کنید، یاد می گیرید که بیشتر و بیشتر به کیهان اعتماد کنید.

خرداد

کارت تاروت: نه جام

این کارت تاروت نشان می دهد که چگونه بر بدترین ها غلبه می کنید و بر مشکلات غلبه می کنید.

اکنون به نقطه ای رسیده اید که می توانید از پاداش لذت ببرید. شما مدتها با امید منتظر بودید و اکنون پیروزی از آن شماست!

تیر

کارت تاروت: پاپ اعظم

به خودت اعتماد کن! پاپ اعظم شما را دعوت می کند تا انرژی درونی زنانه خود را در آغوش بگیرید.

کارهای کوچکی انجام دهید که به شما یادآوری می کند که چقدر می توانید خود و دیگران را دوست داشته باشید.

زمانی را در طبیعت بگذرانید. آهسته تر هنگام صحبت با دیگران مودب تر و ملایم تر باشید. خودتان را به عنوان فردی که می خواهید باشید ببینید.

مرداد

کارت تاروت: ابله

کارت تاروت احمق کارت جاه طلبی و عزم خالص است. اگر می خواهید اتفاقی بیفتد، برای به دست آوردن آن دست به هر کاری خواهید زد.

حتی ممکن است از روی ناامیدی دست به انتخاب های بی پروا بزنید. این کارت تاروت به شما هشدار می دهد که بیشتر مراقب باشید.

شهریور

کارت تاروت: ملکه

شهود زنانه شما وجود دارد تا به شما کمک کند زمانی که حقایق در دسترس نیستند یا سیگنال های متفاوتی را از منابع مختلف دریافت می کنید، چیزهایی را درک کنید.

کارت تاروت ملکه با ترازو مرتبط است، بنابراین از شما خواسته می شود انرژی خود را متعادل کنید. سعی کنید اجازه ندهید احساسات شما افراط کند.

وقتی احساس اضطراب می کنید خود را آرام کنید. اگر از نظر عاطفی احساس خستگی می کنید، آن را نادیده نگیرید. کارهایی انجام دهید که قلب و ذهن شما را زنده و هماهنگ نگه می دارد.

مهر

کارت تاروت: راهبه

یک فراخوان طبیعی برای احترام به نهادهای تثبیت شده و چیزهایی که برای مدت طولانی وجود داشته اند وجود دارد. ممکن است اخیراً با تلاش برای یافتن راه خود بر خلاف سیستم جهانی حرکت کرده باشید.

این ممکن است به ضرر شما بوده باشد. کارت تاروت راهبه نشان می دهد که در این زمان بهتر است به اصول و چیزهای شناخته شده پایبند باشید. پیروی از قوانین شما را به جایی که می خواهید می برد.

آبان

کارت تاروت: چرخ اقبال

شانس در هر کجا که باشید به شما راه پیدا می کند، اما فقط در صورتی که عمل کنید!

در خانه ماندن ممکن است بهترین کار به نظر برسد، اما اگر در تلاش برای ملاقات با دیگران، یافتن شغل یا تغییر زندگی خود هستید، بیرون رفتن و تعامل با دنیا چیزی است که به آن نیاز دارید.

چرخ اقبال می گوید هر چقدر که بخواهی می توانی خوش شانس باشی، اما این کار به تلاش تو نیز نیاز دارد.

آذر

کارت تاروت: به دار آویخته

صبور بودن و مهربان بودن هرگز بی اهمیت نیست، اما انجام این کارها به ضرر خود نیز عاقلانه نیست.

کارت تاروت آویزان نشان می دهد که صبر و تحمل شما به سطوح بسیار بالایی رسیده است. شاید با این انتقال ها و صبر تمام شانس خود را برای زندگی از دست بدهید.

عادت کردن به این روال و رضایت بیشتر خطرناک تر است. از اهداف شخصی خود غافل نشوید. ممکن است لازم باشد به کسی اجازه دهید عقب بماند تا بتوانید جلو بروید.

دی

کارت تاروت: پادشاه شمشیرها

ذهن شما بسیار هوشیار و تیز است. این یک ویژگی عالی است، اما می تواند کمی ترسناک نیز باشد.

امروز روز قدرتمندی برای شماست و ممکن است در برخی سطوح آن را کمی سرگرم کننده بیابید. باهوش باشید، اما اگر دانش خود را با دیگران به اشتراک می گذارید، مراقب باشید که آنها احساس ناامنی نکنید.

بهمن

کارت تاروت: پادشاه چوبدست

با دریافت کارت تاروت چوبدست ، جرقه ای از نوآوری را تجربه خواهید کرد.

شما استعدادها و توانایی های باورنکردنی دارید و ممکن است این شانس را داشته باشید که از همه آنها در پروژه ای استفاده کنید که در آن با شخصی همکاری خواهید کرد.

اسفند

کارت تاروت: خورشید

کارت تاروت خورشید نشانه بسیار خوبی است. زندگی ممکن است مسیرهایی را انتخاب کند که در حال حاضر برای شما اشتباه به نظر می رسد.

اما شما از طریق این تغییرات و چالش ها به طرز باورنکردنی رشد می کنید. این شرایط شما را از خواب بیدار می کند و از درون شما را خوشحال می کند. بعداً از این شرایط قدردانی خواهید کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا