اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

ببینید: عکس عاشقانه ی جدیدی که معین از خود و همسرش منتشر کرد.

معین خواننده ایرانی است که در شهرستان نجف آباد اصفهان دیده به جهان گشود. او ۷۲ سال سن دارد. معین از سال ۱۳۵۲ فعالیتش را در عرصه موسیقی پاپ و اصیل ایرانی شروع نموده است. این خواننده قدیمی و مشهور بسیار بی دردسر و یک باره ره صد ساله را رفت، راهی که بسیاری از خوانندگان برای آن زحمت فراوانی کشیدند.

 

اغلب مردم اسم معین را برای معرفی خواننده موسیقی اصیل ایرانی خوب به زبان می آورند، اما در اصل اسم حقیقی او نصرالله معین نجف آبادی می باشد که در تاریخ ۱۳۳۰/۱۰/۲۹ در شهرستان نجف آباد اصفهان به دنیا آمده است.

عود و گیتار از سازهای تخصصی معین است و در دوران نوجواني و جواني قرآن را با صوت و اشعار و غزليات شعراي بزرگ را با لحني زيبا ميخواند.

معین در ۱۳۶۸ وقتی ۳۸ سال سن داشت، با یک خانم اسپانیایی ازدواج می کند و در طول ۶ سال ازدواج، آنها صاحب دختری به نام پریچه می شوند. این دختر کوچک ۴ سال بیشتر نداشت که پدر و مادرش از هم جدا می شوند. معین دخترش را نزد خود نگه می دارد. آنها با خواهر معین، اشرف زندگی می کردند تا اینکه ۴ سال بعد، در سال ۱۳۷۸ با خانومی ایرانی به اسم پانته آ ازدواج می کند. آنها صاحب یک دختر به نام ستاره می شوند.

در ادامه عکسی از معین در کنار همسرش را مشاهده میکنید که به تازگی معین منتشر کرده است.

ببینید: عکس عاشقانه ی جدیدی که معین از خود و همسرش منتشر کرد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا