اخبار روز سینما

این بار ظاهر جدید بهنوش طباطبایی در مراسم عروسی همه را شگفت زده کرد!/عکس

طبق اخبار پی ام آپ: عکسی از تغییرات چهره بهنوش طباطبایی در مراسم عروسی را مشاهده می کنید. تغییرات چهره بهنوش طباطبایی در چند دهه اخیر همه را شوکه کرده است. بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. بهنوش طباطبایی دکترای روانشناسی دارد و در دانشگاه تدریس می کند. عکسی از تغییرات چهره بهنوش  طباطبایی در این چند سال اخیر را مشاهده می‌کنید.

جراحی بینی بهنوش طباطبایی

آنچه باید درباره چهره جدید بهنوش طباطبایی بدانید

زیبایی بینی را می توان پرطرفدارترین جراحی پلاستیک در سراسر جهان دانست و البته جز در موارد خاص در تغییر چهره و زیباتر شدن افراد تاثیر بسزایی دارد. گفته می شود بهنوش طباطبایی تاکنون دو بار تحت عمل جراحی زیبایی بینی قرار گرفته است. یکی چند سال پیش، قبل از معروف شدن و دیگری در سال های اخیر برای ترمیم ظاهر بینی. تغییرات بینی او در عکس های گرفته شده در سال های مختلف کاملا مشهود است.

این بار ظاهر جدید بهنوش طباطبایی در مراسم عروسی همه را شگفت زده کرد!/عکس

بلفاروپلاستی یا لیفت شقیقه؟

تغییر دیگری که در چهره بهنوش طباطبایی شدیدا مشهود است، تغییر فرم چشم‌های اوست. برای این تغییر فرم دو راهکار اصلی وجود دارد. بلفاروپلاستی و لیفت شقیقه. هر دو جراحی می‌توانند تاثیر زیادی بر تغییر فرم چشم‌ها، اصطلاحا گربه‌ای‌تر شدن چشم‌ها و درشت‌تر دیده شدن داشته باشند، اما درباره اینکه خانم طباطبایی کدام یکی از این جراحی‌ها را انجام داده نمی‌توانیم نظر مطمئنی بدهیم!


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا