اخبار روز

این افراد بدون قرعه کشی پژو 207 اتوماتیک و شاهین می گیرند


به گزارش پی ام آپ به نقل از مهر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره جزئیات اجرای قانون تحویل خودروهای ملی به ایثارگران گفت: با توجه به اجرای بند (و) تبصره (7) قانون بودجه سال 1402 کشور و آیین نامه اجرایی بند مذکور و آیین نامه اجرایی ماده 45 قانون خدمات جامع در خصوص تحویل خودرو به جانبازان 25 تا 49 درصد تحرک بدنی، فرزندان شهدا، همسران. جانبازان شاهد و معلول مصوب کمیسیون پزشکی بنیاد پس از گذشت حدود 10 سال از اجرای قانون جامع و با توجه به مساعدت وزارت دفاع و بانک مرکزی از مهرماه سال جاری اقدامات مربوطه انجام شد. 2112 نفر از ذینفعان فوق به صورت انفرادی، 1200 نفر از ایران خودرو خودرو 207 اتوماتیک و 912 نفر از سایپا خودرو شاهین اتوماتیک.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: در رابطه با روند اجرا مقرر شد شرکت های خودروسازی به صورت ماهانه برای تکمیل اطلاعات، انتخاب نمایندگی و دریافت پیش فاکتور به ذی نفعان پیامک ارسال کنند. سهولت تبصره 16 قانون بودجه و تکمیل مابه التفاوت مبلغ برای موضوع به گونه ای که شرکت های خودروساز طبق قاعده مذکور خودرو را پس از دو ماه از اتمام پرداخت به این عزیزان تحویل دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: با تلاش و رایزنی و نظر مساعد شرکت های خودروسازی، مقرر شد با توجه به محدودیت تردد عزیزان، خودروی اتوماتیک تحویل عزیزان شود.

معاون رئیس جمهور گفت: در روزهای گذشته هر دو خودروساز برای ثبت نام و تکمیل مشخصات برای شرکت کنندگان پیامک ارسال کردند و مقرر شد دوباره پیامک ها برای آنها ارسال شود.

قاضی زاده هاشمی اظهار داشت: از شما مشمولان محترم تقاضا می شود در زمان مقرر نسبت به ثبت نام و دریافت تسهیلات قرض الحسنه و تکمیل پرداخت اقدام نمایند.

همچنین در خصوص خودروهای وارداتی نیز موضوع از سوی مراجع ذیربط در حال پیگیری است.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا