اخبار روز سینما

انتقاد تند مسعود فراستی از فیلم مست عشق + ویدیو

استقبال تماشاگران از فیلم مست عشق ساخته «حسن فتحی»، به انتقاد تند مسعود فراستی منجر شد و واکنش‌های مختلفی را به همراه داشته است.

انتقادات «مسعود فراستی» درباره فیلم سینمایی مست عشق ساخته «حسن فتحی» که با استقبال تماشاگران روبرو شده است، واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت. او این فیلم را بیشتر به عنوان اقتباسی از کتاب ملت عشق «الیف شافاک» می‌بیند تا یک داستان عاشقانه درباره رابطه عارفانه «مولانا» و «شمس تبریزی».


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


انتقاد تند مسعود فراستی از فیلم مست عشق

«فراستی» می‌گوید که فیلم بیشتر به شکل یک اثر بد تلویزیونی بوده که تعداد صحنه‌های سینمایی آن کمتر از یک یا دو صحنه است. انتقادات «مسعود فراستی» درباره فیلم سینمایی مست عشق ساخته «حسن فتحی» که با استقبال تماشاگران روبرو شده، توجه کاربران را به خود جلب کرده و واکنش‌های متنوعی را به همراه داشته است.

او این فیلم را بیشتر به عنوان اقتباسی از کتاب ملت عشق «الیف شافاک» می‌بیند تا یک داستان عاشقانه درباره رابطه عارفانه «مولانا» و «شمس تبریزی» و در این رابطه گفته است:

این فیلم بیشتر به شکل یک فیلم بد تلویزیونی بوده و کمتر از یک یا دو صحنه سینمایی دارد. صداگذاری و دوبله آن نیز جالب نبود و صداها سینک نیستند. تدوین آن نیز به طور کلی پراکنده و کارگردانی آن نیز نقص‌هایی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتقاد تند مسعود فراستی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا