اخبار روز سینمافیلم و سریال

امیرحسین رستمی در کنار زهرا بهروز منش


۱۴۰۳/۰۲/۰۸ ۱۱:۱۲:۵۲

کد خبر: 30112




امیرحسین رستمی امیرحسین رستمی و زهرا بهروز منش

در این قسمت از برنامه امیرحسین رستمی و زهرا بهروز منش با اهداف سنگینی به یکدیگر برخورد کردند. زهرا بهروز منش که در ابتدای بازی در کنار مافیا قرار دارد سعی در دفاع از خود دارد. رئیس حسین رستمی الان خیلی عصبانی است.



به گزارش ورانداز:

در این قسمت از برنامه امیرحسین رستمی و زهرا بهروز منش با اهداف سنگینی به یکدیگر برخورد کردند. زهرا بهروز منش که در ابتدای بازی در کنار مافیا قرار دارد سعی در دفاع از خود دارد. امیرحسین رستمی الان خیلی عصبانی است، به بهروز منش می گوید تو اولین مافیا بودی، فردای آن روز مزخرفات تو را توضیح می داد! و در پاسخ بهروز منش گفت: من از کلمه گند استفاده نمی کنم!

فصل سوم سریال پدرخوانده با فیلمنامه جدیدی آغاز شد. در قسمت اول پدرخوانده 3 به کارگردانی سعید ابوطالب و با بازی کامبیز دیرباز نام هایی چون امیرحسین رستمی، حسین رفیعی، نصرت میرازیمی، نیما شاهرخ شاهی، ساغر زوانت، شهاب عباسی، مرجان مومنی، آرش عادل پرور بازی می کنند. ، زهرا بهروزمنش، سینا رازانی و محمد به ندرت حضور دارند.

شرلوک هلمز شخصیت جدیدی است که به فصل سوم سریال The Godfather اضافه شده است. بعد از شخصیت های نوستراداموس و جک اسپارو می بینیم که شخصیت هلمز جای خود را به جک اسپارو می دهد.

شخصیت شرلوک: یک شخصیت مستقل که می تواند در طول بازی خود را به مافیا یا شهروند متصل کند و مکمل یکدیگر شود. اما اگر تا پایان بازی استقلالی بماند، شانس برد یا باخت با (کی آس) را دارد. وقتی شرلوک با اوباش دست می دهد چه کسی برنده می شود؟ این یعنی شهر از شرلوک و شرلوک از مافیا.


سارا صبانی پور



مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا