اخبار روز سینما

آمار کنسرت مهر ۱۴۰۲ اعلام شد!/جزئیات

در مهرماه امسال مجوز 206 نمایش صحنه ای، 289 تک آهنگ و 20 آلبوم موسیقی صادر شد.

به گزارش سلام نو، طبق گزارش منتشر شده توسط آفتاب‌نیوز در ماه مهر، مجوز برگزاری ۲۰۶ اجرای صحنه‌ای با تعداد ۵۲۵ نوبت اجرا صادر شده است. این اجراها شامل ۱۴۶ قطعه موسیقی پاپ، ۲۴ قطعه موسیقی ایرانی، ۸ اجرای موسیقی کلاسیک، ۹ اجرای نواحی و ۱۹ اجرای موسیقی تلفیقی می‌شود.

دفتر موسیقی مجوز ۹۸ اجرای صحنه‌ای در ماه مهر را صادر کرده است و همچنین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها مجوز ۱۰۸ اجرای صحنه‌ای را صادر کرده‌اند.

در بخش تک‌آهنگ، در ماه مهر، دفتر موسیقی مجوز انتشار ۲۸۹ تک‌آهنگ را اعطا کرده است. این تک‌آهنگ‌ها شامل ۱۵ قطعه موسیقی ایرانی، ۲۰۹ قطعه موسیقی پاپ، ۲۰ قطعه موسیقی نواحی، ۲۲ قطعه موسیقی تلفیقی، ۱۰ قطعه موسیقی کلاسیک، ۸ قطعه موسیقی الکترونیک، ۴ قطعه موسیقی کودک و ۱ قطعه موسیقی ارکسترال است.

در ماه مهر، ۲۰ آلبوم موسیقی با مجوز از دفتر موسیقی منتشر شده است. از این آلبوم‌ها، ۸ آلبوم مربوط به موسیقی ایرانی، ۲ آلبوم مربوط به موسیقی پاپ، ۴ آلبوم مربوط به موسیقی نواحی، ۲ آلبوم مربوط به موسیقی ارکسترال و ۳ آلبوم مربوط به موسیقی کلاسیک است. همچنین یک آلبوم موسیقی تلفیقی نیز منتشر شده است.

علاوه بر این، در ماه گذشته، دو آلبوم موسیقی تصویری و ۲۴ نماهنگ مجوز انتشار دریافت کرده‌اند و مجوز هشت استودیوی صدابرداری و مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری نیز صادر و تمدید شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا