اخبار روز

اسرائیل به آمریکا اطمینان داد که عملیات رفح محدود است

جان کربی، هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز سه شنبه در مصاحبه ای مدعی شد: «اسرائیل به آمریکا اطمینان داده است که عملیات رفح محدود است. البته واشنگتن همچنان با تهاجم تمام عیار مخالف است.

هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا امروز در مصاحبه ای مدعی شد: اسرائیل به آمریکا اطمینان داده که عملیات رفح محدود است.

چیزی را گزارش کنید مهر به گزارش الجزیره، جان کربی، هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز سه شنبه در مصاحبه ای مدعی شد: اسرائیل به آمریکا اطمینان داده بود که عملیات رفح محدود است. البته واشنگتن همچنان با تهاجم تمام عیار مخالف است.

هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا با ادعای عوام فریبانه ادامه داد: ما در تلاش هستیم تا انتقال بدون مانع کمک های بشردوستانه به غزه را تضمین کنیم.

این مقام کاخ سفید افزود: مذاکرات در قاهره از سر گرفته می شود و دو طرف باید اختلافات باقی مانده بین خود را کاهش دهند. من خوشبین هستم که اختلافات بین حماس و اسرائیل در دور کنونی مذاکرات در مصر حل شود. دلیل اینکه من به احتمال کاهش اختلافات بین دو طرف خوشبین هستم این است که کاغذ مذاکره اکنون در دسترس است.

وی افزود: امیدواریم به زودی توافقی حاصل شود. نمی توانم چارچوب زمانی توافق نهایی را پیش بینی کنم، اما امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد.

جان کربی گفت: دیدگاه ما درباره غزه مشخص است و از عملیات نظامی بزرگ در غزه حمایت نمی کنیم. ما نیز از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم. ما معتقدیم که متن اصلاح شده قرارداد نشان می دهد که شکاف های باقی مانده قطعا قابل رفع است.

هماهنگ کننده امور راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا افزود: خواهان بازگشایی گذرگاه های مرزی رفح و کرم شالوم در اسرع وقت هستیم.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا