اخبار روز

آیا یارانه 2 میلیون تومانی در راه است؟


به گزارش مانیبان؛ مراسم افتتاحیه رسمی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، شامگاه چهارشنبه 28 مهرماه برگزار می شود. اردیبهشت ماه این ماه با حضور مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند رئیس نمایشگاه کتاب، علی رمضانی قائم مقام نمایشگاه کتاب، خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد. جمعی از ناشران در تالار کوسک نمایشگاه کتاب تهران.

یاسر احمدوند مدیر نمایشگاه کتاب نیز در این مراسم گفت: سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تلاش کرده تا در بخش های مختلف پیشرفت کند. این نمایشگاه نمونه ای از همگرایی و جمع شدن همه دیدگاه ها و سلایق زیر سقف نظام است.

وی افزود: 2700 ناشر در قالب مجازی و فیزیکی حضور دارند و آثار 100 ناشر خارجی عرضه می شود.

احمدوند ادامه داد: برنامه های فرهنگی متنوعی تدارک دیده شده است، نمایشگاه با وسعت 150 هزار متر مربع و رکوردی بی نظیر در جهان است، نمایشگاه تجلی عمل صالح بر اساس سرمایه ایمانی مردم، شعار انتخاب شده برای قرار گرفتن در معرض بیماری. نشان دهنده دو رکن مهم است: علم و عمل. خواندن سازنده است و نشان می دهد که راه ساختن این کشور از طریق خواندن است.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم گفت: بهار سال 1403 با تبیین قرآن آغاز شد و سالی که خوب نبود از بهاری که در آن جشن می گیریم دیده می شود.

وی ادامه داد: در اردیبهشت ماه ما با رویدادهای فرهنگی زیادی روبرو هستیم، از بزرگداشت عطار، فردوسی و… که امسال با دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) و پایان این دهه ولادت علی بن موسی است. . الرضا (علیه السلام).


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا