اخبار روز سینما

آیا شکیرا به ایران می آید؟!/جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از ریمینو؛ در ادامه عکس های تبلیغاتی شکیرا خواننده لاتین 46 ساله برند ایرانی امیری را مشاهده می کنید. نامزد سابق شکیرا خواننده کلمبیایی و جرارد پیکه ویدئویی از همگام سازی خود با آهنگ  «کوپا واچیا» در اینستاگرام منتشر کرد. شکیرا با آهنگ کوپا واچیا لیب سینک شد. گفته شد که این آهنگ یک آهنگ دیس‌ترک  در مورد جرارد پیکه است شکیرا از پیکه دو فرزند دارد. شکیرا خواننده جوان و زیبای کلمبیایی است. شکیرا اکنون از پیکه جدا شده است.

شکیرا

آثار هنری شکیرا و آغار

شکیرا اولین آهنگ خود را در سن هشت سالگی نوشت. از یازده سالگی شروع به یادگیری نواختن گیتار کرد و در این سن حادثه ای برایش اتفاق افتاد و از گروه همخوانان مدرسه اخراج شد. (به دلیل لهجه غلیط خود که با دیگر همخوانان هماهنگ نبود)

در سال 1990، در سیزده سالگی، شکیرا به امید تبدیل شدن به یک مدل به Bogotá نقل مکان کرد، اما در عوض یک قرارداد ضبط برای بخش سونی کلمبیا امضا کرد. اولین آلبوم شکیرا، Magia، حاوی آهنگ هایی بود که او در پنج یا شش سال گذشته نوشته بود و اولین تلاش او در موسیقی بود. اگرچه این آلبوم برای او موفقیتی جهانی نداشت، اما باعث شهرت او در کشورش شد.

شکیرا که از ماهیت پاپ بعدی خود یعنی Peligro در سال 1993 ناراضی بود، برای مدتی مسیر خود را تغییر داد و در سال 1994 به شرکت نمایش تلویزیونی El Oasis پیوست.

هنگامی که شکیرا در سال 1995 به ضبط بازگشت، کنترل بیشتری بر موسیقی خود نشان داد. او در کنار کارهای پاپ لاتین خود، بیشتر روی راک اند رول (به علاوه یک طنین عربی) کار کرد. اولین نتیجه این کار «پای برهنه» بود که در سال 1995 منتشر شد و در ابتدا به کندی فروخت.

این آلبوم به تدریج شروع به دریافت نقدهای متفاوت برای Estoy Aqui کرد که به موفقیت بزرگی در آمریکای لاتین و اسپانیا تبدیل شد. پس از توسعه «Pies Descalzos»، او به ساخت مشتقات آن ادامه داد: «Dónde Estás Corazón»، «Antología»، «Pienso en Ti»، «Un Poco de Amor» و «Se Quiere, Se Mata». این آلبوم در هشت کشور به رتبه یک رسید و در نهایت نزدیک به 300000 نسخه در ایالات متحده فروخت. شکیرا دو سال را صرف تور و تبلیغ کرد (در نهایت در سال 1997 ال  El Oasis را ترک کرد).

شکیرا در جستجوی موفقیت، همسر گلوریا “امیلیو استفان” را که فردی موفق در موسیقی بود، به عنوان مدیر و تهیه کننده آثارش انتخاب کرد. این حرکت نتیجه داد زیرا آلبوم بعدی او در سال 1998، Dónde Están los Ladrones (جایی که دزدها هستند)، حتی بزرگتر از آلبوم قبلی شد.

صحبت‌های جنجالی شکیرا درباره ازدواجش

شکیرا در پاسخ به یک خبرنگار در یک مصاحبه اختصاصی درباره ازدواجش، گفت: “در حال حاضر ما همه چیز را داریم. با هم هستیم، عاشق یکدیگریم و دو فرزند داریم. اینها چیزهایی هستند که من از زندگی میخواهم و فکر نمیکنم ازدواج باعث تغییری در این موارد بکند. اما اگر روزی تصمیم به ازدواج داشته باشم، “ژرارد” اولین انتخابم خواهد بود. شکیرا بزرگترین خوشبختی زندگی خود را در داشتن پسرانش و تماشای رشد آنها می‌بیند و می‌گوید وظیفه‌اش انتقال تمام آنچه که تاکنون یاد گرفته است به آنها است.

طلاق شکیرا از پیکه،

عواقب آن بخصوص درباره فرزندانش واقعیت دارد. میلان و ساشا، فرزندان این زوج سابق، همواره موضوع حساس و مهمی در توافق جدایی آنها بوده‌اند. پس از دیداری در ماه نوامبر، هر دو تصمیم گرفتند که در اوایل سال ۲۰۲۳ به منظور زندگی با مادرشان به میامی بروند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا