اخبار روز سینما

آیا بهنوش طباطبایی با این کار شکست خورد؟

بهنوش طباطبایی از اوایل دهه 80 با سریال «مسافری از هند» به کارگردانی قاسم جعفری با بازی در نقش کتی به عنوان چهره ای جدید وارد عرصه بازیگری شد. پس از آن بهنوش طباطبایی در چندین فیلم و سریال بازی کرد که معروف ترین آنها فیلم تختی یا سریال کنار زاینده رود است. ازدواج بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل یکی از اتفاقات مهم زندگی این بازیگر بود که بعد از چند سال منجر به جدایی آنها شد. بهنوش طباطبایی مدعی است اولین بازیگر زن ایرانی است که به صورت قانونی به عنوان مدل فعالیت کرده است. بهنوش طباطبایی او اکنون 42 سال دارد و مجرد است.

بهنوش طباطبایی که این روزها تغییر چهره و اعمال زیبایی جدیدش مورد توجه رسانه ها و هوادارانش قرار گرفته است، در جدیدترین پست اینستاگرامش تصویری جدید به اشتراک گذاشت و نوشت: به امید قطره ای نور در هجوم بی رحمانه سایه ها.

او در این تصویر یک هودی سفید با کلاه و کت چهارخانه روی آن پوشیده است. سایت What to Wear نوشته است که چهره جدید او که در این تصویر به وضوح قابل مشاهده است، به دلیل اعمال زیبایی مانند لیفت شقیقه، لیفت مرکزی لب و تزریق فیلر زیر چشم، دستخوش تغییرات زیادی شده است.

برخی از کاربران نوشته اند که خانم طباطبایی با این کارها زیباتر شده و برخی نوشته اند که چهره قبلی او بهتر بوده و پشیمان خواهد شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا